Συχνές Ερωτήσεις

  • Μπορώ να έχω το ασφαλιστήριο μου σε ηλεκτρονική μορφή (pdf);

    Ναι μπορείτε, βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας (Άρθρο 169 – Ν.4261/2014) κατά τη διαδικασία ελέγχου της Τροχαίας, ο ασφαλισμένος είναι υποχρεωμένος να κατέχει το ασφαλιστήριο συμβόλαιό του σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή (pdf).

  • Δεν βρίσκω το ασφαλιστήριο συμβόλαιό μου, τι πρέπει να κάνω;

    Για αντίγραφο του ασφαλιστηρίου σας μπορείτε να υποβάλλετε το αίτημά σας:

    • Προφορικά, καλώντας στο τηλέφωνο 2810287979
    • Προφορικά με επίσκεψή σας στα γραφεία μας
    • Γραπτά μέσω email στο info@dhr.gr
    • Γραπτά μέσω social media
  • Πώς μπορώ να αλλάξω την ασφάλισή μου;

    Αλλάξτε την ασφάλισή σας με τη βοήθεια της DHR Ασφαλίσεις Χρονάκης, επιλέγοντας το διαμορφωμένο στις ανάγκες σας ασφαλιστικό πρόγραμμα και παράλληλα εξοικονομήστε χρήματα.

    Πώς γίνεται η αλλαγή του ασφαλιστηρίου;

    • Επικοινωνούμε μαζί σας και έντυπα εκτιμούμε τις ασφαλιστικές σας ανάγκες
    • Μελετάμε το υπάρχον σας ασφαλιστήριο
    • Προτείνουμε επιλογές προγραμμάτων ασφάλισης συνδυάζοντας τις ανάγκες σας με το επιθυμητό κόστος.
    • Επιλέγετε με τη βοήθειά μας την εξατομικευμένη ασφάλισή σας
    • Ολοκληρώνουμε τις διαδικασίες αλλαγής της ασφάλισής σας.
  • Τι χρειάζεται για την ασφάλιση του οχήματός μου;

    Τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την ασφάλιση είναι:

    • Αντίγραφο διπλώματος οδήγησης του ιδιοκτήτη
    • Αντίγραφο άδειας κυκλοφορίας του οχήματος
    • Τιμολόγιο αγοράς (για νέα οχήματα)
  • Πώς μπορώ να διαπιστώσω τη φερεγγυότητα μιας ασφαλιστικής εταιρείας;

    Τη φερεγγυότητα μιας ασφαλιστικής εταιρείας μπορείτε να τη διαπιστώσετε από τη δημοσιευμένη σε ετήσια βάση έκθεση φερεγγυότητας (SolvencyΙΙ), η οποία δημοσιεύεται στον ιστότοπο της εκάστοτε ασφαλιστικής εταιρείας. Το καθεστώς SolvencyΙΙ δημιουργεί ένα ενιαίο και ισχυρό πλαίσιο προληπτικής εποπτείας για τις ασφαλιστικές εταιρείες στην Ευρωπαϊκή Ένωση, καθορίζοντας τις κεφαλαιακές απαιτήσεις φερεγγυότητας (SCR) και των ελάχιστων απαιτήσεων κεφαλαίου (MCR), ενεργοποιώντας την έγκαιρη εποπτική παρέμβαση από την Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης (ΔΕΙΑ) της Τράπεζα της Ελλάδος.

  • Τι είναι ο φιλικός διακανονισμός:

    Είναι η διαδικασία καταβολής αποζημίωσης των υλικών ζημιών και σωματικών βλαβών μετά από ένα τροχαίο ατύχημα, επιτρέποντας στους αναίτιους ασφαλισμένους να αποζημιωθούν από την ασφαλιστική τους εταιρεία. Ο φιλικός διακανονισμός έχει σκοπό την επιτάχυνση και την απλοποίηση του διακανονισμού της ζημιάς μεταξύ των ασφαλιστικών εταιρειών που συμμετέχουν σε αυτόν.

  • Ισχύει η ασφάλιση του οχήματός μου στο εξωτερικό?

    Για την ισχύ του ασφαλιστηρίου του οχήματός σας στο εξωτερικό είναι απαραίτητη η έκδοση του πιστοποιητικού διεθνούς ασφάλισης, γνωστή και ως πράσινη κάρτα. Επίσης καλύπτεστε μόνο για το βασικό πακέτο ασφάλισης (Αστική Ευθύνη) και την Οδική Βοήθεια, όχι όμως για τις προαιρετικές σας καλύψεις (πυρός, κλοπή κτλ). Την κάλυψη των προαιρετικών καλύψεων αναλαμβάνουν ελάχιστες ασφαλιστικές εταιρείες, δωρεάν ή με πρόσθετο ασφάλιστρο (επασφάλιστρο).

  • Τι κάνω σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος;

    Καλέστε την “φροντίδα ατυχήματος” των ασφαλιστικών εταιρειών και στη συνέχεια τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή της DHR Ασφαλίσεις Χρονάκης.

  • Πώς μπορώ να πληρώσω το ασφαλιστήριο μου;

    Η πληρωμή του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας γίνεται:

    • Μέσω e-banking στις συνεργαζόμενες με την DHR Ασφαλίσεις Χρονάκης τράπεζες.
    • Μέσω e-banking χρησιμοποιώντας τον κωδικό πληρωμής που αναγράφεται στο έντυπο Ειδοποίησης Πληρωμής Ασφαλίστρων.
    • Στα γραφεία της DHR Ασφαλίσεις Χρονάκης με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα ή μετρητά.
    • Μέσω τράπεζας ή ΕΛ.ΤΑ, με χρεωστική κάρτα ή μετρητά.
    • Μέσω τραπέζης με επιλογή πάγιας εντολής (για συμβόλαια Ζωής, Υγείας ή Πυρός).
  • Ποιες είναι οι συνεργαζόμενες με την DHR Ασφαλίσεις Χρονάκης τράπεζες;

    Η μεταφορά των χρημάτων γίνεται μέσω των συνεργαζόμενων τραπεζών, αναγράφοντας στην αιτιολογία κατάθεσης την επωνυμία ή τον αριθμό του ασφαλιστηρίου συμβολαίου:

    Πειραιώς

    Λογαριασμός: 5751069494408
    IBAN: GR9301727510005751069494408

    Εθνική

    Λογαριασμός: 62543002893
    IBAN: GR1601106250000062543002893

    Alphabank

    Λογαριασμός: 01667002002014425
    IBAN: GR1501406670667002002014425

    Eurobank

    Λογαριασμός: 00260276230201447749
    IBAN: GR7502602760000230201447749

    Παγκρήτια

    Λογαριασμός: 300002943704
    IBAN: GR9008700980000300002943704

    Δικαιούχος

    DHR Δ. ΧΡΟΝΑΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΟΡΕΥΣΕΙΣ Ο.Ε.

  • Πότε έχει έναρξη το ασφαλιστήριο μου?

    Το ασφαλιστήριο σας έχει έναρξη όταν εξοφληθεί πριν την λήξη του, σύμφωνα με τη συχνότητα πληρωμής που έχετε επιλέξει (ετήσια, εξαμηνιαία, τριμηνιαία, μηνιαία).

  • Τι είναι η Απαλλαγή (Συμμετοχή) στο ασφαλιστήριό μου;

    Είναι το συμφωνημένο χρηματικό ποσό, που σε περίπτωση ζημιάς και καταβολής αποζημίωσης επιβαρύνεστε, αποζημιώνοντάς σας μόνο για το υπερβάλλον του ποσού αυτού. Η απαλλαγή αναφέρεται στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο χωριστά για κάθε κάλυψη ή παροχή και ορίζεται ως ποσό ή/και ως ποσοστό ή/και ως χρονικό διάστημα. Όσο μεγαλύτερο το ποσό της απαλλαγής, τόσο μικρότερο το κόστος της ασφάλισης.

  • Τι είναι Υπασφάλιση και Υπερασφάλιση;

    Υπασφάλιση έχουμε όταν το καλυπτόμενο κεφάλαιο ενός περιουσιακού στοιχείου είναι μικρότερο από την αξία που ασφαλίστηκε.
    Υπερασφάλιση έχουμε όταν το καλυπτόμενο κεφάλαιο ενός περιουσιακού στοιχείου είναι μεγαλύτερο από την αξία που ασφαλίστηκε

  • Τι είναι το επασφάλιστρο;

    Επασφάλιστρο είναι το χρηματικό ποσό που προστίθεται στο ασφάλιστρο, για να καλυφθεί ο τυχών αυξημένος κίνδυνος (λόγω υγείας ή ηλικίας ή επικινδυνότητας του επαγγέλματος κ.α.) του ασφαλισμένου.

Θα θέλατε να έρθετε σε επικοινωνία με την Dhr;

Μπορείτε απλά να μας καλέσετε ή να μας στείλετε το μήνυμα σας.

Επικοινωνία